Hulp met uw laptop, computer, mobiel, iPad of tablet

PCHelpdesk Laren
Heeft vragen over of problemen met uw laptop, computer, smartphone of tablet? Wij helpen u graag op weg met uw apparatuur. De PCHelpdesk wordt gevormd door een team van deskundige vrijwilligers.
Wij kunnen u meestal helpen bij:
- problemen op Windows- of Apple-PC’s
- instellingen van tablets of smartphones, zowel Android, IOS als Windows
- vragen over internetten, email, de cloud
- vragen over thuis netwerk, wifi, beveiliging e.d.
Wat kost het?
- Hulp of advies € 3,00
- Koffie of thee € 0,50
- Deelname themabijeenkomst € 6,00
Inloopdagen PC Helpdesk Brinhuis Laren
U kunt gedurende de openingstijden zonder afspraak binnenlopen.
Werkdagen van 10:00 tot 12:00 uur
Brinkhuis
Brink 29 1251 KT Laren
E-mail: pchelpdesk@pchelpdeskbel.nl
Voor meer informatie:

SeniorWeb, de computerhulp voor u
Wilt u whatsappen of facetimen? Foto’s en video’s maken, facebooken, muziek streamen of op vakantie met e-reader? Of wilt u gewoon uw computer veilig updaten? Wat u ook met uw tablet, computer of smartphone wilt doen. SeniorWeb helpt u daarbij met praktische uitleg, online cursussen en persoonlijke hulp.
- Persoonlijke computerhulp – via internet, telefonisch of aan huis.
- Tijdschrift Enter –Vier keer per jaar praktische tijdschrift staat vol handige tips en praktische instructies.
- Online cursussen (via de website van SeniorWeb) kunt u verschillende online cursussen volgen.
- Computercursussen bij u in de buurt – Dan kunt u terecht bij de SeniorWeb Leslocaties. Deze locaties in de BEL gemeenten zijn voor iedereen toegankelijk en betaalbaar en geschikt voor zowel beginnende als gevorderde computergebruikers.
SeniorWeb-lidmaatschap
Lidmaatschap kost rond de 40 Euro per jaar er zijn regelmatig lidmaatschap-aanbiedingen.
*Bij het gebruik van een aantal PCHulp-diensten betaalt u een extra (vrijwilligers)vergoeding.
Voor meer informatie:

Bankinformatiepunt | Hulp bij bankzaken
Heeft u moeite met het doen van bankzaken? Of helpt u iemand met bankzaken? Veel Nederlanders kunnen niet helemaal zelfstandig hun bank- en betaalzaken kunnen regelen, om uiteenlopende redenen. Om deze mensen te helpen meer zelf te kunnen doen is Bankinformatiepunt opgericht. Bankinformatiepunt is een samenwerking tussen de vier grootste banken, de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) en Betaalvereniging Nederland.
De banken, Betaalvereniging Nederland, de Nederlandse Vereniging van Banken en maatschappelijke organisaties de handen ineen geslagen om hulp bieden. Via de website bankinformatiepunt.nl, via een telefonische of persoonlijke gesprek op locatie wordt u geholpen met het vinden van de juiste oplossingen. Of u wordt geholpen met het vergroten van hun vaardigheden en zelfvertrouwen.
Iemand in het echt zien?
Bijvoorbeeld iemand van Bankinformatiepunt, je eigen bank of Geldmaat? Kijk hieronder waar dit kan. Vind een locatie bij u in de buurt: Bankinformatiepunt locaties in de buurt
Iemand spreken?
Bel gratis met onze collega’s van de DigiHulplijn. Zij kunnen je alles vertellen over het doen van bankzaken 0800 1508
maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 22.00 uur
zaterdag tussen 09.00 – 18.00 uur.
Voor meer informatie: